http://thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/807/asInline.html

http://thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/807/asInline.html

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

DIASHMOI PO0 EPESAN 8UMATA BIAS STO SXOLEIO.

Ελπίζουμε πως οι τύποι που εκφόβισαν τον θρύλο του hip-hop αισθάνονται πολύ χαζοί -σήμερα είναι ένας από τους μουσικούς με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο. Ο Eminem συχνά μιλά για την σκληρή παιδική του ηλικία και πως ήταν στόχος των "νταήδων". O ράπερ έχει πει: «Με έδειραν στις τουαλέτες, με έδειραν στους διαδρόμους, με έσπρωξαν στα αποδυτήρια, τις περισσότερες φορές, επειδή ήμουν ο νέος μαθητής». Πάμε στοίχημα πως οι πρώην "bullies" του δεν θα έμπλεκαν μαζί του αυτές τις μέρες.

Αυτή η σέξι starlet συχνά ψηφίζεται ως μία από τις πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου και διαθέτει μία δυναμική συμπεριφορά που ταιριάζει με το «άγριο» παρουσιαστικό της. Αν και ήταν cheerleader στο σχολείο, η Megan υποστηρίζει πως την πείραζαν. Η star των ταινιών Transformers θα πει: «Με εκφόβιζαν και ήταν δύσκολο, αισθάνεσαι πως το σχολείο δεν θα τελειώσει ποτέ. Είναι τέσσερα χρόνια από τη ζωή σου και πρέπει να θυμάσαι πως το άτομο που σε πειράζει έχει τα δικά του προβλήματα και τα δικά του «θέματα».

 Jessica δείχνει πάντα φιλική και διασκεδαστική, έτσι απορούμε γιατί κάποιος θα ήταν ποτέ κακός μαζί της. Όμως η Jessica ήταν επίσης στόχος αδίστακτων "bullies". «Με εκφόβιζαν τόσο άσχημα που ο πατέρας μου συνήθιζε να με πηγαίνει στο σχολείο για να μην μου επιτεθούν» παραδέχθηκε. «Έτρωγα το γεύμα μου στο γραφείο του ιατρείου έτσι ώστε να κάθομαι μαζί με τα άλλα κορίτσια. Εκτός από το ότι ήμουν μιγάδας, οι γονείς μου δεν είχαν χρήματα έτσι δεν είχα ποτέ τα καλά ρούχα ή την ωραία σχολική τσάντα». Μοιάζει πως η Jessica πέρασε δύσκολες στιγμές - τουλάχιστον τώρα μπορεί να γελάσει τελευταία!

Είναι ένας από τους πιο καυτούς μουσικούς αστέρες αυτή την στιγμή, με τις περισσότερες έφηβες κοπέλες να τρελαίνονται εντελώς για χάρη του, ωστόσο ο 16χρονος αποκάλυψε πρόσφατα πως τον εκφοβίζουν μέσω του Internet.
Με το "cyber-bullying" να έχει αρχίσει να γίνεται πολύ συνηθισμένο φαινόμενο ανάμεσα στους νέους ανθρώπους, o Justin πιστεύει πως είναι σημαντικό να μην του δίνουν σημασία. Ο pop star είπε: «Στην σελίδα μου στο YouTube υπάρχουν τόσοι πολλοί που με μισούν. Λένε απίστευτα πράγματα για 'μένα. Όπως, και δεν είμαι τρελός, πως είμαι 16 χρονών και δεν έχω τρίχες στο στήθος. Δεν θυμώνω όμως γι' αυτό. Κάποια στιγμή θα βγάλω».

Δεν μπορούμε να φανταστούμε κάποιον να θέλει να τα βάλει με την Rihanna αυτές τις μέρες, όμως πριν γίνει μία τεράστια επιτυχημένη καλλιτέχνης, την star εκφόβιζαν στο σχολείο της στα νησιά Barbados. «Το γεγονός πως είχα πιο ανοιχτό χρώμα δέρματος δεν αποτελούσε πρόβλημα στο σπίτι μου, αλλά ήταν όταν πήγα σχολείο- κάτι που πραγματικά με μπέρδεψε στην αρχή» θα πει. «Οι ενοχλήσεις συνεχίστηκαν μέχρι και την τελευταία ημέρα μου στο δημοτικό».

Είναι μία από τις πιο δυναμικές και ατρόμητες γυναίκες στη μουσική βιομηχανία όμως η Christina είχε επίσης πέσει θύμα άγριων "bullies" όταν μεγάλωνε. Η ξανθιά σεξοβόμβα είπε σε μία πρόσφατη συνέντευξή της: «Πρώτα απ' όλα μεγάλωσα σ' ένα πολύ χαοτικό σπίτι, έτσι είχα ένα προβληματικό παρελθόν επειδή υπήρχε πολύ βία μέσα στο σπίτι και μετά στο σχολείο. Επειδή ασχολιόμουν με το τραγούδι και ίσως επειδή ήμουν λίγο μικρότερη σε μέγεθος, με πείραζαν και σίγουρα το έκαναν επειδή τραβούσα το ενδιαφέρον». Δεν μπορείς να αρνηθείς πως η Christina είναι ένας αληθινός μαχητής.



Ακόμα και ο ήρεμος Justin Timberlake απέτυχε να αποφύγει το μονοπάτι των "bullies". Ο παγκόσμιος superastar έπαιξε έναν "nerd" στην τελευταία του ταινία, The Social Network, όμως όπως ομολόγησε ήταν «σπασικλάκι» στο σχολείο. Θα πει: «Με πείραζαν όλη την ώρα. Είχα απαίσια ακμή, περίεργα μαλλιά. Τα χέρια μου ήταν πολύ μακριά». Μπορείς να μας κάνεις μεγαλύτερες αγκαλιές με αυτά, Justin!
Μπορεί να είχε «καπαρώσει» για τον εαυτό του μία πανέμορφη σύζυγο και να είναι ένας από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς αστέρες στον πλανήτη, όμως αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως ο Tom είχε μία δύσκολη παιδική ηλικία. Τον ηθοποίο είχαν εκφοβίσει σε 15 διαφορετικά σχολεία επειδή ήταν δυσλεξικός... Βάζουμε στοίχημα πως ο Tom τώρα μπορεί να συλλαβίσει με άνεση μία λέξη στους "bullies" του: εκδίκηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου